piątek, 31 października 2014

Moja "wielozdjęciowa" ramka

Już nie pamiętam kiedy zrobiłam swoją ramkę na zdjęcia, albo to była wczesna wiosna albo zeszłoroczna jesień, ale nie ważne... Ważne jest to, że zrobiona została w domu, własnymi rękami i za małe pieniądze. 


Ramkę zakupiłam w sklepie z używanymi rzeczami chyba za 1,5 euro. Była jasno brązowa a ja przemalowałam ją na biało i przytarłam papierem ściernym, żeby ją trochę postarzeć. Potem małymi gwoździami przybiłam 3 sznureczki jutowe i powiesiłam na nich małe klamerki. Na koniec jeszcze zrobiłam napis metodą transferową. Po prostu wydrukowałam napis w zwykłej drukarce, wycięłam każdą literkę osobno, przykleiłam klejem do drewna, a jak wyschło to wilgotną gąbką ściągnęłam papier. To był mój pierwszy transfer i nie wyszło najlepiej, dlatego musiałam poprawić markerem i jest ok. 



Nie wymyśliłam nic nowego, bo wystarczy zajrzeć do internetu i podobnych ramek jest mnóstwo. Jednak ta jest moja i drugiej takiej nie ma, a przede wszystkim bardzo mi się podoba. Mogę dowolnie zmieniać zdjęcia bez żadnego specjalnego wysiłku.


I co myślicie o takiej ramce? Prawda, że każdy może mieć podobną? Swoją, własną , unikalną... dodającą duszy w domu ? 


Pozdrawiam, Agnieszka



16 komentarzy:

  1. Normalnie uśmiechnęłam się do monitora gdy zobaczyłam ten post.
    Chce takie coś zrobić, ale w grubej, bogato zdobionej ramie ze starymi zdjęciami Londynu, które wykonał mój dziadek w 1964r. Sama do tego dołączyłabym zdjęcia zrobione dokładnie w tych samych miejscach.

    Twoja ramka fajnie wyszła, wtapia się w ścianę :) i uzystałaś trochę efekt, że zdjęcia wiszą dosłownie na sznurkach z klamerkami :) a ramka zlewa się ze ścianą :)

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taką rzetelną opinię :) No a Twój projekt jest poważnym zadaniem i wymaga odpowiedniej oprawy, mogę tylko sobie wyobrazić jak może to wyglądać i już wiem, że będę ci zazdrościć ;) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Rewelacyjna, a do tego piękna ozdoba ściany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło się czyta takie komentarze :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Zapraszam do siebie po wyróżnienie dla Ciebie
      http://decupogodzinach.blogspot.com/2014/11/wyroznienie.html
      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ale świetny pomysł! podoba mi się bardzo bardzo bardzo :) chyba sobie taką sprawię :) Dziękuję za udział w candy i życze powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po nominację! :)
    http://handmade-ania.blogspot.com/2014/11/maa-mi-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetny pomysł. Można zmieniać zawartość w zależności od potrzeb - raz zdjęcia, na święta ozdoby świąteczne. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby prosty, a jednak jak genialny w swej prostocie pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń