poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Zaczynam swoją przygodę z blogiem.

Witam,
     Długo zabierałam się do tego, by założyć bloga. Nie wiedziałam czy będę miała czas, czy sobie poradzę z publikowaniem postów i dbaniem o to by mój blog wyglądał dobrze i wszystko było poukładane. No i...dalej nie wiem, ale do odważnych świat należy! 
     Na moim blogu będę chciała przedstawić moje prace (robię różne dziwne i nie dziwne rzeczy) i oczywiście instrukcje, jak owe dziwo powstało ;) Będę też chciała umieszczać przeróżne rady, które sprawdzają się u mnie w domu. Nie opublikuje nic co nie zostało przeze mnie sprawdzone, bo tylko wtedy mogę coś komuś polecić. Postaram się też o rady i ciekawostki, które mogą ułatwić nam życie. Gotować zbytnio nie lubię, ale jeść coś trzeba ;) , dlatego też szukam przepisów na dania łatwe i szybkie do przygotowania. Jak tylko znajdę i wypróbuję coś ciekawego z działu kulinaria, to również podzielę się tym na moim blogu. 
      Ogólnie mówiąc to chcę żeby mój blog przedstawiał wszystko co proste, łatwe, nie drogie, dobre, sprawdzone, godne polecenia a także kilka moich prac i metamorfoz, które mogą zachodzić u mnie w domu.
      Zapraszam do lektury, mam nadzieję że znajdą się osoby, które będą mnie odwiedzać :)


 kusudama mój lek na stres :)
          

 Wszystkie swoje prace podpisuję AgaArt

Pozdrawiam, Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz