czwartek, 28 sierpnia 2014

Przybornik z puszki

Potrzebowałam czegoś gdzie mogłabym trzymać moje pędzle. Pomyślałam o jakimś fajnym przyborniku i przyszedł mi do głowy pomysł żeby zrobić go samodzielnie. Inspiracji i pomysłów w internecie jest mnóstwo, ja postawiłam na puszkę po pomidorach i patyczki do lodów. 


Wystarczy tylko przykleić patyczki do puszki i pozostawić do wyschnięcia. Ja użyłam kleju do drewna(używałam go też do podstawki z klamerek tu). Bałam się że klej nie połączy puszki z patyczkami ale niepotrzebnie, świetnie trzyma.



Po przyklejeniu wszystkich patyczków owinęłam puszkę taśmą malarską żeby trochę przytrzymała konstrukcję. Wyciekającym klejem się nie martwiłam, bo po wyschnięciu jest bezbarwny. Jak już byłam pewna że wszystko dobrze się skleiło (około 12 godzin) to ściągnęłam taśmę i przystąpiłam do dekorowania. Możliwości wykończenia jest mnóstwo, wystarczy spojrzeć w internet. 

Mój przybornik wygląda tak:



a może wazonik na kwiaty?


Patyczki mogłam śmiało pomalować, ale nie czułam takiej potrzeby, tak jest dobrze. Pasuje teraz do mojej podstawki z klamerek.
Prawda że proste, tanie i ładne ?

Polecam, Agnieszka




2 komentarze: